
1/5

kuryr 17. června 2023

Lukačovičovo Seznam.cz ohlupuje veřejnost v duchu
nacistické ideologie! Kam mizí jeho peníze? Je napojen
na ruské oligarchy?

infokuryr.cz/n/2023/06/17/lukacovicovo-seznam-cz-ohlupuje-verejnost-v-duchu-nacisticke-ideologie-kam-mizi-jeho-
penize-je-napojen-na-ruske-oligarchy

Stojí za náplní článků, na tomto dezinformačním webu,
ideologie omezující práva občanů?

Presstituti Lukáš Valášek a Kristina Ciroková předvádí opět své
fabulace



To že bulvár SeznamZprávy, jak jej definovala většina českých
nezávislých periodik, opět zazářil ve své sprostotě v článku od
vykutálených presstitutů Valáška (o jejich výtvorech jsme psali již 
ZDE a   ZDE ) a  Cirokové (dezinformační perla viz Anatomie lží
Kristiny Cirokové), se není čemu divit.  Nesmyslné a vylhané
konstrukce, které v článku dne 14.6.2023 byly publikovány pod
názvem  Přehled těch, kteří v Česku vydělávají na strachu lidí
, dávají oprávněnost k tomu, abych se i já vyjádřil o tom, kdo je
vlastně vydavatelem těchto lživých a bulvárních sdělení.

Fotomontáž: Lukáš Valášek, Ivo Lukačovič, Kristina Ciroková, zdroj
Seznamzpravy.cz

Historici varují



http://www.infokuryr.cz/n/2023/06/17/lukacovicovo-seznam-cz-ohlupuje-verejnost-v-duchu-nacisticke-ideologie-kam-mizi-jeho-penize-je-napojen-na-ruske-oligarchy/
http://www.infokuryr.cz/n/2023/06/16/nejvetsi-dezinformacni-portal-v-ceske-republice-seznam-cz-obvinuje-nas-web-a-dalsi-weby-z-udajnych-dezinformaci/
http://www.infokuryr.cz/n/2022/06/25/tunelar-bakala-economia-presstituti-jelinkova-a-valasek-lzi-a-dezinformace-kdo-tomu-vlastne-vladne/
http://www.infokuryr.cz/n/2023/01/22/dalsi-dezinformacni-spina-a-lzi-na-seznamu-cz-pod-taktovkou-presstituta-lukase-valaska/
http://www.infokuryr.cz/n/wp-content/uploads/2023/06/Anatomie-lzi-Kristiny-Cirokove.pdf
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-kauzy-kdo-v-cesku-vydelava-na-strachu-lidi-232386


2/5

Významný český historik Dr. Bořivoj Čelovský vzbudil na přelomu
století v české veřejnosti pozornost svým varováním, že českému
tisku hrozí ztráta hospodářské i politické nezávislosti. Upozornil naši
veřejnost, že více než 80% českého denního tisku (dnes již 90%) je
v rukou zahraničních tiskových koncernů. Upozornil tak, že náš tisk
až na několik výjimek přestal být český a nezávislý, neboť za česky
píšícího redaktora se rozhoduje v zahraničních kuloárech moci.
Bohužel činitelé vládních koalic, ať už pocházeli z ODS nebo ČSSD
historikovo varování odmítli a dnes sklízí ovoce svého odmítnutí.
Totéž dnes platí o tzv. internetovém zpravodajství, které více či méně
nahrazuje tištěná periodika a je pod totálním vlivem korporátního
evropského fašizmu.

Nacistická ideologie ovládá probruselské zpravodajské weby

Kde to však začalo? Zde je třeba se vrátit do doby nacistického
Německa a následně k poválečnému vývoji a v roce 1946 ke vzniku
Rheinisch-Bergische Druckerai und Verlagsgesellschaft mbH. Toto
vydavatelství produkuje „Rheinische Post“ noviny pro politiku a
křesťanskou kulturu, jak honosně zní v záhlaví tiskoviny. Jde o
regionální plátek vycházející v německém Düsseldorfu, který byl
založen na ruinách nacistické tiskové moci, kterou do konce války
ovládal Himmler pomocí své policejní složky SS.  Tiskoviny SS
vnesly do německého veřejného života zcela nový tón. Německý tisk
byl v té době již bez výjimky zreglementován a podřízen nacistické
straně a pevně stál na pozicích nacistické ideologie a taktéž novináři
pro tento německý tisk pracující! Žurnalistika SS se nejprve po
straně a posléze otevřeně pošklebovala primitivním antisemitským
štvanicím, jež se vybíjely bulvárními legendami. Nacistický tisk coby
nástroj Himmlerova SS vznášel konkrétní požadavky, označoval
konkrétní osoby, přivolával a vynucoval si konkrétní zásahy. Rozumí
se, že nejen proti Židům ale proti všem, kteří měli jiný názor než
nacistický. Jak rostl esesácký a policejní vliv, troufal si postupně tisk
v Německu stále víc a dál. Jeho kampaně mířily na vlivné osoby,
složky a instituce. To bylo něco nového, co poutalo zájem veřejnosti



3/5

a zaručovalo čtenářskou pozornost. Malé dušičky se chvěly
nedočkavostí, kdo z jejich šéfů bude v příštím čísle napaden a
kterému z místních činitelů se zbortí funkční křeslo pod zadkem. Tisk
svou konkrétností a adresností uspokojoval u veřejnosti potřebu afér,
skandálů a odhalení. Himmler si nejednou pochvaloval, jak
významným a efektivním nástrojem disponuje, a všechna klíčová
rozhodnutí, týkající se linie tisku, si rezervoval pro sebe! Lze říci, že
se zasloužil o vznik revolverové žurnalistiky v jiném než bulvárním
smyslu. Zdrojem většiny kampaní, útoků a výpadů byly však orgány
SS. V důležitých případech rozhodovali pouze Himmler a Heyndrich.

Podivná transformace peněz Seznamu.cz a jeho ruská stopa



Tato totalitní praxe přešla samozřejmě do krve pracovníků tiskových
medií a následně při založení již výše zmíněného německého
nakladatelství v roce 1946 se praxe rozšířila do tiskovin v budované
Evropské unie a také do jejich revolverové žurnalistiky následně
ovládané zpravodajskými weby, jako je Seznam.cz a spol. a je
samozřejmé, že zrovna u Seznamu.cz  není vše čisté, jak o sobě
rádi tvrdí. Právě tyto společnosti ovládány ideologií nacistických
pohrobků vydávají jimi veřejnosti předkládané „zaručené informace“.
Dokáží dokonce obvinit i někoho, kdo má již více jak 10 let
pronajatou kancelář v domě, který před dvěma roky koupili nějací
podnikatelé z Ruska s napojením na jakési ruské oligarchy. Opravdu
pikantní a skandální, ale sami presstituti neuvedou, že jejich gosudar
Ivo Lukašovič nejen, že má velice úzké vztahy právě s ruskými
podnikateli, ale i společnost v ruské zóně ekonomických zájmů na
Kypru! To je gól co?!?  Ivo Lukačovič totiž vlastní Seznam skrz
kyperskou společnost Helifreak Limited. A Seznam třeba v roce
2018 vyplatil Helifreaku dividendu 567 milionů korun (ale v roce 2016
žádnou). Přibližně polovina již zdaněného zisku Seznamu tak
skončila na Kypru.

https://stranapro.cz/


4/5

Kypr je pro mateřské firmy výhodným místem, protože se tam za
určitých podmínek neplatí daň z vyplacené dividendy. V Česku by
Lukačovičovi stát v té době sebral dalších 15 % z téhle „daňová
optimalizace“.

Seznam.cz pokračuje v revolverové žurnalistice



Web Seznam.cz také rád přesně v duchu totalitních praktik svých
chlebodárců otvírá údajné kauzy, vytváří otazníky, ale máslo má sám
na hlavě právě tento portál. Seznam.cz využívá k psaní článků
novinářsky nevzdělané pracovníky, kteří nejsou mnohdy ani členy
profesních novinářských organizací a proto jsou manipulovatelní ze
strany svých zaměstnavatelů. V článcích, v duchu zde již zmíněných
praktik, míchají lži a vykonstruované fabulace. Přesně v duchu
gestapáka K.H. Franka, který před popravou za jeho zločiny proti
našemu národu uvedl: „ podporoval jsem půdu proti
Československé republice vydáváním článků v tisku, aby byly
vytvářeny rozpory.“ K. H. Frank je podepsán následně pod
rozkazem na vyvraždění Lidic a Ležáků.

K.H. Frank nebo Ivo Lukačovič

Skandalizující článek proti uskupení lidí, kteří se hlásí na obranu
hodnot a svobody slova, neuvádí ani jedno odhalení skutečných a
údajných vazeb na jakékoliv ruské zdroje, které prý sponzorují tyto
nezávislé zpravodajské weby. Uvádějí například, že spolky
provozující zpravodajské weby porušují zákon tím, že nezveřejňují
výroční zprávy a účetní uzávěrky, ale zamlčí čtenářům, že spolky do
obratu 3 milionů vedoucí jednoduché účetnictví, tyto zprávy nemusí
podle zákona o účetnictví zveřejňovat. Proč to asi je? V opravdové
demokracii, ne té liberálně-demokratické a korporátně-fašistické, by
si to vydavatel holedbající se nestoudně údajnou žurnalistickou
vyvážeností nedovolil, ale v Česku zkouší možnosti budoucích
skandalizací za pomoci prodejné roty novinářských analfabetů.



5/5

Takže jestli je K. H. Frank zodpovědný za obrovské represe proti
našim občanům, za co bude jednou zodpovědný Ivo Lukačovič
majitel Seznamu.cz?

Eugen S. Freimann

prezident mezinárodní odborové organizace

novinářů INTERNATIONAL ASSOCIATION OF JOURNALISTS



Continue Reading

Previous Největší dezinformační portál v České republice
Seznam.cz obviňuje náš web a další weby z údajných dezinformací





http://www.infokuryr.cz/n/2023/06/16/nejvetsi-dezinformacni-portal-v-ceske-republice-seznam-cz-obvinuje-nas-web-a-dalsi-weby-z-udajnych-dezinformaci/
https://stranapro.cz/
http://www.infokuryr.cz/n/2023/06/16/nejvetsi-dezinformacni-portal-v-ceske-republice-seznam-cz-obvinuje-nas-web-a-dalsi-weby-z-udajnych-dezinformaci/

