
1/8

15 května, 2023

Americké impérium: Temný příběh Fox News a Tuckera
Carlsona

necenzurovanapravda.cz/2023/05/americke-imperium-temny-pribeh-fox-news-a-tuckera-carlsona

Všichni dobře víme, že mainstream nemá za cíl informovat, ale
manipulovat a vytvářet ty „správné“ názory. I to je důvod proč již
neexistuje skutečná investigativní žurnalistika – a pokud pak ano,
zásadně se vyhýbá tématům, která by mohla jít proti
zkorumpovanému systému.

A je celkem jedno o jakou zemi se jedná, všude je pojem „nezávislá
média“ ve vztahu k mainstreamu doslovným oxymoronem. O tom,
jak vše funguje, si napíšeme níže v souvislosti s kariérou asi
nejznámějšího amerického moderátora.

V posledních letech byl Tucker Carlson nejsledovanějším
moderátorem v USA, ale možná i na světě, neboť jeho videa byla
masově sdílena také mimo USA. Šlo o jeden z mála anti-
establishmentových hlasů, které se objevily na mainstreamu, což je
něco, co je třeba u nás zcela nemyslitelné.

https://necenzurovanapravda.cz/2023/05/americke-imperium-temny-pribeh-fox-news-a-tuckera-carlsona/


2/8

Po jeho vyhazovu se začalo spekulovat o tom, jaký byl jeho skutečný
úkol. Na jedné straně mnoha lidem „otevřel oči,“ ale na té druhé jeho
relativně nedávná minulost ho ukazuje jako oddaného slouhu
systému.

Takovými slouhy jsou zpravidla všichni mainstreamoví novináři – a je
pravda, že tak, jak prohlédl kdokoli jiný, mohou prohlédnout i oni.
Tedy to, že Carlson v minulosti patřil doslova k „držákům“ systému,
by ještě nemuselo nic znamenat. Jenže on byl „zabořený“ v té
informační žumpě příliš hluboko, jak sami níže zjistíte.

Jak tedy chápat jeho náhlé „procitnutí?“

Po nedávném vyhození nejsledovanějšího amerického televizního
moderátora kabelových zpráv Fox News se mnoho lidí ptá: kdo je
vlastně Tucker Carlson a proč byl vyhozen?

Od Williama Foxe přes Marca Riche až po Ruperta Murdocha

Fox News patří do Fox Corporation Ruperta Murdocha, která se
vrací k původní Fox Film Corporation (Fox Film Studios). Stejně
jako většina hollywoodských filmových studií byla společnost Fox
Film založena v roce 1915 židovským přistěhovalcem z východní
Evropy: Maďarem Wilhelmem Fuchsem (neboli Williamem Foxem).

Po dlouhé sérii fúzí a akvizic získali filmové studio 20th Century Fox
v roce 1981 americko-židovský miliardář průmyslník Marvin Davis a
americko-izraelský miliardář obchodník s komoditami a pracovník
Mossadu Marcell David Reich (Marc Rich).

V roce 1983 byl Marc Rich obviněn americkou vládou z 65 obvinění
a uprchl do Švýcarska. V roce 1985 tak australský mediální magnát
Rupert Murdoch získal filmové studio Fox a začal rozvíjet televizní
síť Fox, což v roce 1996 vedlo k založení Fox News.

Murdoch sám není Žid, ale je oddaným zastáncem Izraele, a jak v
roce 2011 poznamenal list Jewish Algemeiner, „bylo těžké najít
Nežida, kterého by ocenilo více židovských organizací než Ruperta

https://swprs.org/fox-news-tucker-carlson-and-the-american-empire/
https://en.wikipedia.org/wiki/Fox_Film
https://archive.org/details/hollywoodism
https://en.wikipedia.org/wiki/William_Fox_(producer)
https://en.wikipedia.org/wiki/Marvin_Davis
https://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Rich
https://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Rich
https://www.hollywoodreporter.com/news/general-news/marc-rich-marvin-davis-rupert-578073/
https://en.wikipedia.org/wiki/Fox_News
https://www.thenation.com/article/archive/rupert-murdoch-and-jewish-owned-press/
https://www.algemeiner.com/2011/07/20/israel-without-rupert-murdoch/


3/8

Murdocha.“ Nicméně v roce 2012 byl Murdoch kritizován za otázku:
„Proč je tisk vlastněný Židy tak důsledně protiizraelský?

„Řízení vnímání“

V roce 1983 požádal Reaganův ředitel CIA William Casey
Murdocha, aby podpořil vládní operaci „řízení mysli“ týkající se
probíhající Contra války CIA v Nikaragui a rozmístění
amerických jaderných střel v Evropě.

 Výměnou byla Murdochovi nabídnuta technologická podpora
pro rozvoj první globální satelitní televizní sítě WorldNet a
Reagan  zrušil  doktrínu spravedlnosti ze 40. let, která vyžadovala
politickou rovnováhu ve vysílání.

Byl to Casey, kdo v únoru 1981 slavně prohlásil:

„Budeme vědět, že náš dezinformační program je dokončen, až vše, čemu bude
americká veřejnost věřit, bude nepravdivé.“

Murdocha představil Reaganovi jeho tehdejší právník Roy Cohn,
který v té době radil nejen mladému realitnímu developerovi Donaldu
Trumpovi, ale také klíčovým postavám americko-židovského
organizovaného zločinu, jehož hollywoodská pobočka pomáhala 
instalovat  béčkového herce Ronalda Reagana jako 40. amerického
prezidenta.

Na operaci „řízení vnímání“ CIA v Nikaragui dohlížela Rada národní
bezpečnosti USA a asistovala jí americká informační agentura
(USIA), která řídila globální síť propagandistického vysílání USA,
včetně rozhlasových stanic jako Hlas Ameriky, Rádio Svobodná
Evropa, Rádio Svobodná Asie a Rádio Liberty, z nichž všechny byly 
financovány CIA.

„Bojovník za svobodu“ a žadatel CIA

V té době byl Richard Carlson, otec Tuckera Carlsona, ředitelem
Hlasu Ameriky a zástupcem ředitele americké informační
agentury. Zatímco News Corporation Ruperta Murdocha a USIA

https://www.thenation.com/article/archive/rupert-murdoch-and-jewish-owned-press/
https://consortiumnews.com/2014/12/28/the-victory-of-perception-management/
https://consortiumnews.com/2015/10/05/rupert-murdoch-propaganda-recruit/
https://johnmenadue.com/how-reagan-and-us-agencies-made-murdoch-a-king/
https://consortiumnews.com/2015/10/05/rupert-murdoch-propaganda-recruit/
https://swprs.org/the-cia-and-the-media/#quotes
https://consortiumnews.com/2015/01/28/how-roy-cohn-helped-rupert-murdoch/
https://www.vanityfair.com/news/2017/06/donald-trump-roy-cohn-relationship
https://www.youtube.com/watch?v=3U9wnS3sEoc
https://consortiumnews.com/2014/12/28/the-victory-of-perception-management/
https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Information_Agency
https://www.wilsoncenter.org/publication/radio-free-europe-and-radio-liberty
https://en.wikipedia.org/wiki/Dick_Carlson


4/8

Richarda Carlsona produkovaly propagandu na podporu války CIA
Contra v Nikaragui, mladý Tucker Carlson odešel do Nikaraguy jako
„bojovník za svobodu“ a podporoval Contras.

Krátce poté Tucker Carlson formálně požádal o členství v CIA, ale
jeho žádost byla zjevně zamítnuta. Jeho otec pak navrhl, aby se dal
na  žurnalistiku, protože tam vezmou kohokoli. Žádost Tuckera
Carlsona o členství v CIA  byla odhalena v roce 2017 The New
Yorker.

Válka CIA Contra způsobila asi 50 000 obětí a vedla k nechvalně
známé aféře Iran-Contra. Když americký investigativní novinář Garry
Webb v roce 1996 odhalil, že CIA tajně financovala válku Contra
dovozem cracku z Kolumbie do černošských čtvrtí Los Angeles a
dalších amerických  měst, Carlson a mnoho dalších novinářů z
establishmentu Webba napadli a CIA bránili.

V té době Tucker Carlson pracoval v neokonzervativním
magazínu Weekly Standard, který vlastnil „náborář propagandy“  CIA
Rupert Murdoch a redigoval ho neokonzervativní spisovatel Bill
Kristol.

V roce 1997 Kristol spoluzaložil notoricky známý „Projekt pro nové
americké století“, který rok před 11. zářím 2001 diskutoval o
možnosti „nového Pearl Harboru.“

Není překvapením, že někteří lidé přemýšleli o tom, zda Carlson
mohl být ve skutečnosti jejich člověkem.

Mezitím ve Velké Británii

V Británii již Rupert Murdoch vlastnil několik velkých novin, včetně
The Sun, The Times, The Sunday Times a News of the World. V
roce 2011 vyšlo najevo, že zaměstnanci News of the World byli po
mnoho let zapojeni do hackování telefonů a úplatkářství. Pod tlakem
politiků a veřejnosti se Murdoch rozhodl celé 168 let staré noviny
zavřít.

https://www.mintpressnews.com/tucker-carlson-biography-nicaragua-cia/279782/
https://www.mintpressnews.com/tucker-carlson-biography-nicaragua-cia/279782/
https://www.mintpressnews.com/tucker-carlson-biography-nicaragua-cia/279782/
https://en.wikipedia.org/wiki/Nicaraguan_Revolution
https://en.wikipedia.org/wiki/Iran%E2%80%93Contra_affair
https://theintercept.com/2014/09/25/managing-nightmare-cia-media-destruction-gary-webb/
https://www.mintpressnews.com/tucker-carlson-biography-nicaragua-cia/279782/
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Weekly_Standard
https://consortiumnews.com/2015/10/05/rupert-murdoch-propaganda-recruit/
https://www.sourcewatch.org/index.php/Project_for_the_New_American_Century
https://odysee.com/@ChadChaddington:d/Tucker-Carlson-Company-Man-Error-Fix:2
https://en.wikipedia.org/wiki/Rupert_Murdoch#Activities_in_the_United_Kingdom
https://en.wikipedia.org/wiki/News_International_phone_hacking_scandal


5/8

Murdochovým hlavním konkurentem v Británii byl Čechoslovák
židovského původu, mediální magnát Jan Hoch neboli Robert
Maxwell, majitel Daily Mirror a Sunday Mirror.

V roce 1991 izraelský zpravodajský informátor Ari Ben-Menashe a
americko-židovský novinář Seymour Hersh odhalili Maxwella jako
agenta Mossadu zapojeného do jaderné špionáže a
prodeje odposlouchávacího softwaru různým vládám. O několik
týdnů později Maxwell záhadně zemřel na své jachtě.

Po Maxwellově smrti se jeho nejmladší dcera Ghislaine
Maxwellová spojila se zesnulým finančníkem a obchodníkem se
sexem Jeffrey Epsteinem.  V roce 2019 Ari Ben-Menashe uvedl, že
Epstein byl také izraelským zpravodajským agentem a
manipulátorem, ale zabýval se také vydíráním politiků, členů
královské rodiny a vedoucích pracovníků.

Mimořádný elitář



Po návratu do USA se Tucker Carlson v roce 2000 připojil k CNN.
Téhož roku vyšlo najevo, že experti na psychologické operace z
americké armády pracovali v CNN a pomáhali při produkci zpráv
během války v Jugoslávii. 

O rok později začal pracovat v CNN  bývalý stážista CIA a dědic
Vanderbilta  Anderson Cooper. Během příštích dvou desetiletí 
Cooper pokrýval mnoho falešných teroristických útoků řízených CIA
a dalšími agenturami, jako je například notoricky zinscenovaný
bombový útok na Bostonském maratonu v roce 2013.

Tucker Carlson není tak docela Vanderbiltův dědic, ale v roce 1979,
když bylo Tuckerovi 10, se jeho otec znovu oženil s Patricií
Swansonovou, dědičkou jmění společnosti Swanson Frozen Food a
neteří senátora Williama Fulbrighta. 

V rozhlasovém rozhovoru v roce 2008, rok před nástupem do Fox
News, se Tucker Carlson popsal jako „dítě ze svěřenského fondu“ a
„mimořádně bohatý jen z peněz, které jsem zdědil“.

https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Maxwell
https://www.newsweek.com/one-man-many-tales-201744
https://unlimitedhangout.com/2020/07/investigative-series/the-maxwell-family-business-espionage/
https://www.grunge.com/962726/inside-the-mysterious-1991-death-of-robert-maxwell/
https://unlimitedhangout.com/2020/07/investigative-series/the-maxwell-family-business-espionage/
https://www.mintpressnews.com/ari-ben-menashe-israel-relationship-jeffrey-epstein/263465/
https://en.wikipedia.org/wiki/Tucker_Carlson#CNN_(2000%E2%80%932005)
https://www.counterpunch.org/2000/03/26/cnn-and-psyops/
https://swprs.org/propaganda-in-the-war-on-yugoslavia/
https://thegrayzone.com/2020/02/25/vanderbilt-anderson-cooper-cia-college/
https://en.wikipedia.org/wiki/Anderson_Cooper
https://odysee.com/@John14-6:c/BostonUnbombing:b
https://www.mintpressnews.com/tucker-carlson-biography-nicaragua-cia/279782/
https://theintercept.com/2019/03/12/tucker-carlson-tapes-rupert-murdoch/


6/8

Ve stejném rozhlasovém pořadu se Carlson popsal jako „mimořádný
elitář“: „Neběhám a předstírám, že jsem muž z lidu. Vůbec nejsem
muž z lidu.“

Murdochova děvka a Hunterův přítel

V roce 2003 tehdejší moderátor zpráv CNN Tucker Carlson řekl o 
moderátorovi Fox News:

„Bill O’Reilly je velmi talentovaný.  Ale myslím, že je velmi falešný. Je
postaven na vnímání, že on je postava, kterou hraje. Není pravicový,
je to populista, který za vás bojuje proti mocnostem. Ale já jen říkám,
že ve chvíli, kdy se ukáže, že to není pravda, bude konec!  Protože
celá věc je založena na tom, že je tím, kým říká, že je. A nikdo tou
osobou není. Zvláště ne někdo, kdo vydělává mnoho milionů ročně.“

O 13 let později O’Reillyho ve Fox News nahradil milionář Tucker
Carlson.

V rozhlasovém rozhovoru v roce 2010 Tucker, v té době již ve Foxu,
odpověděl kladně na otázku tazatele: „Jsem 100 procentně děvka
Ruperta Murdocha. Cokoli pan Murdoch říká, dělám.“

V roce 2021 uniklé e-maily odhalily, že v roce 2014 Carlson požádal
svého tehdejšího přítele Huntera Bidena o doporučující dopis na
Georgetown University pro svého syna; v roce 2015
zasáhl Carlson jménem Huntera Bidena, aby ovlivnil britský
zpravodajský příběh o jednom z prvních sexuálních skandálů
Huntera Bidena.

Změna názorů?

Bez ohledu na výše uvedený příběh je skutečně pravda, že v
posledních měsících a letech Tucker Carlson zpochybnil – do určité
míry – několik falešných narativů establishmentu.

Patří sem konspirační podvod RussiaGate; špinavá válka v Sýrii a
některé chemické útoky pod falešnou vlajkou; zástupná válka na
Ukrajině; inscenované povstání 6. ledna; reakce USA a světa na

https://theintercept.com/2019/03/12/tucker-carlson-tapes-rupert-murdoch/
https://www.c-span.org/video/?c4666707/user-clip-tucker-carlson-booktv-2003-bill-oreillys-talented-talented-am-deep-phoniness
https://theintercept.com/2019/03/12/tucker-carlson-tapes-rupert-murdoch/
https://www.businessinsider.com/hunter-biden-tucker-carlsons-close-friendship-revealed-in-email-expose-2021-12
https://www.businessinsider.com/hunter-biden-tucker-carlsons-close-friendship-revealed-in-email-expose-2021-12
https://www.youtube.com/watch?v=jjw9m1cG5S8


7/8

pandemii covid; atentát na JFK a sága Watergate; a nejnověji vliv
farmaceutického průmyslu na americká zpravodajská média.

V březnu 2023 v rozhovoru s nezávislými kanadskými novináři šel
Carlson ještě dále a učinil následující prohlášení :

„To je velká část odhalení, které změnilo můj život: média jsou součástí kontrolního
aparátu.  V tom světě jsem strávil celý svůj život. Nejen, že jsou součástí problému,
ale většinu svého života jsem byl i já součástí problému. Ve skutečnosti jsem to
dělal, jako když jsem bránil válku v Iráku.  

Prostě jsem to vůbec neviděl. Je to jejich jediný účel. Nejsou tu, aby vás
informovali! I na velkých věcech, na kterých opravdu záleží, jako je ekonomika a
válka a Covid, na věcech, na kterých opravdu záleží a které vás ovlivní.

Ne, jejich úkolem není informovat vás, pracují pro malou skupinu lidí, kteří ve
skutečnosti řídí svět. Jsou to jejich služebníci, je to pretoriánská garda. A měli
bychom se k nim chovat s maximálním despektem, protože si to zaslouží.“

Po tomto rozhovoru se již několik lidí zajímalo, jak dlouho Carlson
zůstane ve Fox News. V týdnu před svým vyhozením Carlson brojil
proti vlivu farmaceutického průmyslu na americká zpravodajská
média a udělal rozhovor s Robertem F. Kennedym Jr., jehož otec i
strýc byli velmi pravděpodobně zabiti při spiknutí izraelsko-
amerických tajných služeb.

Vyhození Carlsona přišlo jen jeden den poté, co Fox News urovnala
soudní spor ve výši 800 milionů dolarů se společností Dominion
kolem  hlasovacích strojů.

Některá média naznačovala, že za tuto žalobu je vinen Carlson,
ale nebyla to pravda: Carlson nikdy nepodpořil Trumpova volební
tvrzení v roce 2020 (i když některé důležité otázky ve
skutečnosti zůstávají nevyřešené). Uniklé interní zprávy
spíše odhalily, že Carlson kritizoval rozhodnutí vedení Fox News,
která mohla hrát roli v jeho propuštění.

Mohlo by se stát, že se Swansonův dědic, žadatel o členství v CIA a
elitář Tucker Carlson, osvobozený z okovů Fox News Ruperta
Murdocha, přemění v nebojácného a nezávislého novináře?

https://www.realclearpolitics.com/video/2023/03/16/tucker_carlson_not_being_more_skeptical_about_the_iraq_war_is_my_greatest_regret.html
https://www.youtube.com/watch?v=jjw9m1cG5S8
https://odysee.com/@KontreKulture:c0/Israel-and-the-Assassinations-of-The-Kennedy-brothers:9
https://www.forbes.com/sites/alisondurkee/2023/03/10/dominion-v-fox-news-here-are-the-most-explosive-comments-anchors-and-rupert-murdoch-made-about-the-2020-election-behind-the-scenes/
https://gummibear737.substack.com/p/top-10-reasons-republicans-think
https://www.forbes.com/sites/alisondurkee/2023/03/10/dominion-v-fox-news-here-are-the-most-explosive-comments-anchors-and-rupert-murdoch-made-about-the-2020-election-behind-the-scenes/


8/8

Carlson dříve spolu s bývalým spolubydlícím z vysoké školy, který se
později stal asistentem amerického viceprezidenta Dicka Cheneyho, 
založil polonezávislý politický zpravodajský web The Daily Caller.

Je zřejmé, že je to stále velký krok od polonezávislé žurnalistiky
ke skutečně nezávislé žurnalistice.

Tolik v kostce o Carlsonovi. Jeho případ mi velmi připomíná Elona
Muska, který měl blízko k WEF, podporoval Bidena a náhle se otočil
a šel proti systému, aby však nakonec nasadil do vedení Twitteru
loutku WEF.

Oba velmi bohatí a oba poté, co byli velkou oporou systému, jdou
otevřeně proti němu.

Je něco podobného vůbec možné? Co se za tím asi skrývá??

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 7 Průměrně: 5]






https://en.wikipedia.org/wiki/Tucker_Carlson#The_Daily_Caller_(2010%E2%80%932020)
https://swprs.org/media-navigator/

