
1/11

kuryr 22. ledna 2023

Další dezinformační špína a lži na SEZNAMU.cz pod
taktovkou presstituta Lukáše Valáška

infokuryr.cz/n/2023/01/22/dalsi-dezinformacni-spina-a-lzi-na-seznamu-cz-pod-taktovkou-presstituta-lukase-valaska

Kontroversní majitel Ivo Lukačovič provozuje jeden z

největších dezinformačních webů v České republice

SEZNAM.cz. Zpravodajství na tomto webu se prezentuje,

jako objektivní, ale opak je pravdou. Lži, dezinformace a

dehonestace se jen v článcích hemží.

Foto: Ivo Lukačovič, zdroj Seznam.cz

Pikantní je, že zpravodajství na tomto webu není v hledáčku

Rakušanova ministerstva, přestože šíří dezinformace

takového rázu, že je to až do nebe volající. Dokonce se tento web

http://www.infokuryr.cz/n/2023/01/22/dalsi-dezinformacni-spina-a-lzi-na-seznamu-cz-pod-taktovkou-presstituta-lukase-valaska/


2/11

neštítí prezentovat jako bojovník proti dezinformacím.

Poslední článek pod názvem:  Do kampaně vstoupily dezinformační

weby. Nahrávají Rusku a Babišovi (SeznamZprávy.cz 19. 1. 2023)  od

presstitutů Lukáše Valáška a Kristýny Cirokové je toho zářným

důkazem!

V tomto článku je tolik lží a napadání seriózních

zpravodajských portálů, že je to až zarážející. Může se vloudit

chyba, že občas se vyskytne neověřená informace, ale to co předvedla

tato dvojice je opravdu výkvět žumpy.

Jeden z autorů „suspendovaný novinář“ Lukáš Valášek dříve z

Bakalova mediálního impéria, kde již také šířil na Aktuálně.cz a

Hospodářských novinách své lživé výtvory, nakonec skončil jako

dezinformační hvězda právě v dalším dezinformačním bulváru

Seznam Zprávy.

Foto: Lukáš Valášek, zdroj Seznamzpravy.cz

Další zajímavostí je, že se prezentuje jako investigativní

novinář  a chlubí se jakýmisi nikým neuznanými

pseudonovinářskými oceněními.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-kauzy-do-kampane-vstoupily-dezinformacni-weby-nahravaji-rusku-a-babisovi-223683#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest204_anketa_k_prihlaseni_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
https://lukasvalasek.cz/


3/11

V předmětném článku o údajných dezinformačních webech, krom

jiných lží, se věnuje i našemu webu INFOKURYR.cz, což ale asi

neměl vůbec dělat, protože zde si rozeberme jeho lži a dezinformace

poskytnuté veřejnosti.

Každý čtenář si je může obratem ověřit a tím usvědčit tohoto

presstituta z manipulace a dokonce i podpory ruské

propagandy a nemusí mít k tomu ani vědomosti investigativní

žurnalistiky, které tito presstituti poněkud postrádají , ač se jako

investigativní novináři  představují.

Tak se podíváme na to, co vyplodili za lži

Odstavec, který se týká našeho webu:

——————

Stejné video s bývalým vojenským prokurátorem šíří

i web Infokurýr.cz. Už dříve novináři zjistili, že za ním

stojí suspendovaný pravoslavný kněz Eugen Freimann,

kterého zároveň platí český stát – jako probačního

úředníka vykonávajícího dohled nad odsouzenými. Web

Freimann ovládá pomocí falešné novinářské asociace,

která navazuje na práci podobné organizace, za níž stála

KGB.

Infokurýr vydal v úterý článek s titulkem „Válka agentů –

Pávek vs. Bureš“, v němž porovnává komunistickou

minulost obou kandidátů. A dochází k závěru, že „zatímco

u Bureše šlo především o to, jak zabránit šmelinám

a úplatkům, v případě Pávka šlo doslova o život“.

Na sociálních sítích některé předchozí příspěvky

Infokurýru měly zásah v řádech stovek tisíc lidí.

——————-



4/11

1.První dezinformace o bývalém vojenském prokurátorovi  již

odhaluje renovovaný český advokát a můžete si ji přečíst zde  v tomto

článku Dezinformace v tažení proti dezinformacím na

SeznamZprávy.cz, kde je lež a dezinformace této dvojice odhalena.

2.Druhá dezinformace kde napadá duchovního Eugena

Freimanna a uvádí o něm, že je suspendovaný kněz bere peníze od

státu coby probační úředník a ovládá INFOKURYR.cz pomocí falešné

novinářské asociace, což již dříve zjistili novináři. Ty novináře, který

to již dříve zjistili záměrně neuvádí, jedná se totiž jen o Valáška,

ale to nemůže tak napřímo napsat, tak vše zaobalí do jakoby

profesního sloganu  „už dříve novináři zjistili“,  a protože ty lži právě

psal Valášek, tak jsme již dříve na to reagovali: Tunelář Bakala-

Economia- Presstituti Jelínková a Valášek-lži a

dezinformace-kdo tomu vlastně vládne?!

Na vysvětlenou: Duchovní Freimann odešle v září 2013 z České

pravoslavné církve spolu s dalšími duchovními z důvodu, že tuto

církev ovládli agenti StB napojení na vlivové ruské podnikatele a

zpravodajské služby v době totality. Duchovní přešli pod

Pravoslavnou církev Ukrajiny a hned po jejich odchodu se proti

jejich duchovnímu vůdci Freimannovi rozpoutala mediální kampaň

za pomocí podobných presstitutů, jako je Valášek a Ciroková.

Upozorňujeme, že  Freiman nebyl již členem České

pravoslavné církve, přesto ho prohlašovali za

suspendovaného a vytvářeli pro média jakási potvrzení,

které se později u soudu, který vedl duchovní proti

vydavatelství MAFRA a.s. prokázali jako nevěrohodná.

 Divné, že si to Valášek a spol. nezjistili? Copak není

investigativní novinář, jak o sobě rád tvrdí? Valášek a

Ciroková přitom pocházejí z Babišovo líhně MAFRA a.s.,

kde praktikovali své novinářské dovednosti a tam se asi

právě neučili lhát a dezinformovat. 

http://www.infokuryr.cz/n/2023/01/22/dezinformace-v-tazeni-proti-dezinformacim-na-seznamzpravy-cz/
http://www.infokuryr.cz/n/2022/06/25/tunelar-bakala-economia-presstituti-jelinkova-a-valasek-lzi-a-dezinformace-kdo-tomu-vlastne-vladne/


5/11

Zdroj si každý může dohledat zde Duchovní mise Pravoslavné

církve Ukrajiny v České republice pod omoforem

Konstantinopolského patriarchy kde se krom jiného uvádí:

V roce 2013 po abdikaci metropolity Kryštofa na pražský arcibiskupský stolec vypukl v Pravoslavné

církvi v českých zemích rozkol a samozvané vedení církve se odklonilo od kanonického společenství s

pravoslavnou věroukou, přestalo dodržovat kánony a ustanovení sv. Otců. Za podpory Ruské

pravoslavné církve suspendovali kněze věrné českému pravoslaví a Konstantinopolskému

patriarchovi bez jakéhokoliv kanonického soudu. Jejich veškerá nekanonická jednání byla následně

patriarchou konstantinopolským Bartolomějem prohlášena za neplatná. Obětí jejich pronásledování

se stal i jediný český odborník na kanonické právo pravoslavný duchovní z Teplic otec Eugen S.

Freimann, který taktéž byl bez jakéhokoliv církevního soudu prohlášen těmito promoskevskými 

pučisty, kteří ovládli celou českou pravoslavnou církev, za suspendovaného a zvláště byl

skandalizován lživými informacemi o jeho osobě, za pomoci  medií ze skupiny Mafra a.s. (iDnes, MF

Dnes) patřící majitelovi a agentovi StB krycím jménem Bureš, dnes předsedy české vlády Andreje

Babiše. Včele vedení české pravoslavné církve stanul moskevským patriarchátem dosazený pan

Michal Dandár agent StB krycím jménem Míša a zároveň elitní agent KGB, v dobách totalitního

režimu vysazený v Německu.

Právě zde Valášek a Ciroková šíří proruskou propagandu a

narativ, že se jedná o suspendovaného kněze, který zde zavedlo

vedení současné České pravoslavné církev, protože existence

Pravoslavné církev Ukrajiny jim velice a velice vadí. Válášek s

kolegyní Cirokovou se stal součástí této propagandy a to je

velice zajímavé ze strany těchto údajných bojovníků proti ruské

propagandě, kterou sami nakonec šíří. Možno to i vyhodnotit, jako

útok proti Pravoslavné církvi Ukrajiny, která se duchovně stará o

tisíce uprchlíků poškozených ruskou agresí a tím padám ze strany

Seznamu.cz a  autorů podporou této agrese.

http://pcoteplice.eu/


6/11

Foto: Krystýna Ciroková, zdroj Seznamzprávy.cz

Podobně jsme proto napsali záměrně v úvodu našeho článku i my, že

Valášek je „suspendovaný novinář“, přeci on ukončil svoji

dezinformační činnost v Aktuálně.cz a přešel dále dezinformovat do

Seznamu.cz. Teď si představte, že Valášek pracuje už půl roku u

Seznamu.cz a bývalý zaměstnavatel Aktuálně.cz (patří Bakalovo

vydavatelství Ekonomia) se dneska po půl roce rozhodne, že

prohlásí Valáška za suspendovaného novináře. Nevím jak, ale asi si

Valášek poťuká na čelo o rozhodnutí bývalého zaměstnavatele! To

samé spoluautorka článku Ciroková, když se to samé dozví o svém

bývalém zaměstnavateli České televizi, že ji zbavil novinářské

profese.

Zde vidíte, že tuto deset let starou záležitost tato vykutálená

dvojice fabulátorů využila k cílené dehonestaci. Neštítí se

zamlčet skutečnosti a nehorázně lhát. Když už nic jiného na

duchovního nemají, exekuce nemá, celý svůj život pomáhá

potřebným, tak přeci je suspendovaný kněz a basta! Na to je ale



7/11

duchovní Freimann již zvyklí a dříve dokonce novináři na něho

najímali různé zločince, aby ho mohli dehonestovali a všichni

nakonec skončili před soudem a byli pravomocně odsouzeni.

3.Další třetí dezinformace je  ta, že duchovní pracuje v

Probační službě a bere státní plat a přitom si ani neověří,

že tam nepracuje. Dříve pracoval to ano, dokonce od roku 1996

pracoval ve Vězeňské službě ČR na různých pozicích co by kaplan a

vychovatel a následně přešel na tři roky před odchodem do

předčasného důchodu na Probační a mediační službu,  ale v době

napsání článku již nemá s touto organizací nic společného. Další

důkaz neprofesionality těchto “specialistů”. Možná by si měli jít

vyzkoušet pracovat s odsouzenými, aby věděli co to vůbec obnáší., ale

to se těmto hyenám asi nechce. Ono nejde ani tak o práci za státní

plat, ale spíše o poslání se věnovat lidem na okraji společnosti.

4.Čtvrtá dezinformace je však opravdu unikátní, když píší, že náš

web INFOKURÝR duchovní Freimann ovládá pomocí falešné

novinářské asociace a tak zde jen uvádíme, že každý si může

okamžitě zjistit, komu web patří u registrátora domény viz zde:

 https://www.nic.cz/whois/domain/infokuryr.cz/

Dále lživě dvojic vykuků píše, že se jedná o „falešnou

novinářskou asociaci“. Také zde si může každý okamžitě ověřit,

že se nejedná o žádnou falešnou novinářskou organizaci, ale o

mezinárodní odborovou organizaci, která je řádně

zaregistrována v České republice a duchovní Freimann, je jen

https://www.nic.cz/whois/domain/infokuryr.cz/


8/11

zvolený prezident této odborové organizace a web ovládá redakční

rada, jako je to v jiných odborových centrálách, které provozují své

informační weby a tiskoviny.

Valášek s Cirokovou by se měli hlavně seznámit s Listinou

základních práv a svobod, zvláště s článkem 27

(1)Každý má právo svobodně se sdružovat s jinými na

ochranu svých hospodářských a sociálních zájmů.



(2) Odborové organizace vznikají nezávisle na státu.

Omezovat počet odborových organizací je nepřípustné,

stejně jako zvýhodňovat některé z nich v podniku nebo v

odvětví.

https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-$firma?

nazev=INTERNATIONAL+ASSOCIATION+OF+JOURNALI

STS

Prohlašování, že jsme falešná novinářská asociace,

považujeme ze strany těchto presstitutů a potažmo jejich

zaměstnavatele Seznam.cz za útok proti ústavním zákonům

a útokem proti naší odborové centrále, zároveň za

poškození dobrého jména naší odborové organizace a

budou předmětem dalších právních opatření.

https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-$firma?nazev=INTERNATIONAL+ASSOCIATION+OF+JOURNALISTS


9/11

Kdo jsem a kontakt na nás také uvádíme na webových

stránkách ZDE 

Není se zde čemu divit, koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Právě

majiteli Ivo Lukačovičovi vádí přeci odborové organizace nejvíce,

proto ty útoky proti odborům, on si své miliardy nenechá přeci

ohrozit, co kdyby se mu odbory rozlezli po firmě a začali mít na něj

požadavky ve prospěch jeho zaměstnanců. To by přece ohrozilo jeho

miliardy!

5.Pátá dezinformace je již opravdu opět o profesionalitě těchto

pisálků, když píší, že máme vztah na organizaci, za kterou stála KGB.

Oni si snad dělají legraci uvažoval by normální člověk, ale není tomu

tak! Je to absolutní neznalost a vědomá a cílená dezinformace. Bylo

by záhodno jim vysvětlit, když to jako investigavci neznají, co byla

KGB a kde působila. Jde o tajnou policii SSSR, která rozpadem SSSR

zanikla a jako vnitřní tajná služba působila jen v rámci Sovětského

svazu a ne v zahraničí. Ukázka absolutní neznalosti ze strany autorů

článku.  A tito lidé vám sdělují zaručené informace o

dezinformátorech na českém internetu. To opravdu nemá chybu.

http://www.infokuryr.cz/n/kontakt/


10/11

6.Šestá dezinformace je jediná, která se alespoň částečně zakládá

na pravdě, když píší, že naše články sdílí stovky tisíc lidí. Zde tuto

polopravdu uvádíme na pravou míru a můžeme uvést, že máme

pravidelně navštívených a přečtených 600 tisíc článků a další stovky

tisíc jsou sdíleny, takže dosah článků je k dnešnímu dni přes milion

čtenářů (údaje můžeme doložit a jsou monitorovány každý den), což

jim samozřejmě vadí. Vadí jim, že někdo píše pravdu a

odhaluje skutečné pozadí událostí tak, jak se skutečně dějí.

Závěr

Závěrem zde vidíte, že na takovém malém odstavci, který o nás

presstituti napsali v článku o dezinformačních webech je tolik

závažných lží a dezinformacích, že to až zaráží. Prakticky to

ukazuje, že celý článek je hnůj a splašky nechutných výtvorů.  Bylo by

zajímavé, aby se vyjádřili i další napadené weby, jenže když šlápnete

do hovna ušpiníte se i vy a budete smrdět. Z tohoto důvodu chápeme

a máme pochopení, proč nebudou na tuto špínu reagovat. 

Každopádně pouze z našeho jednoduchého rozboru jde

vidět, že SeznamZprávy.cz je vlajková loď dezinformačních

tzv. „lepších médií.“

Špínu, kterou začala různá tzv. „lepší média“ chrlit, ukazuje

opakování procesu z totalitní doby, která zde byla od roku 1948 do

roku 1989. Jde jen o obnovu těchto zločinných procesů, na kterých se

právě Lukačovičovo Seznam.cz a spol. podílejí. Jsou to procesy,

které pomalu přešli z liberální demokracie do

korporátního fašismu se všemi jeho důsledky.

Chartista Václav Benda ve své stati uvedl: „O politicky

motivovaných represích“ v roce 1986 pro nás velmi poučně

(protože bohužel i aktuálně) napsal, že za necelých deset

let existence Charty 77 se vystřídaly nejrůznější formy

represe, od difamačních kampaní v tisku přes

administrativní opatření všeho druhu až po represe

policejní a justiční (většinou motivované politicky, se



11/11

snahou najít zástupnou kriminální delikvenci). Také cíle

těchto útoků se měnily, od snahy po izolaci chartistů od

společnosti dalekosáhlým zastrašováním všech

potenciálních sympatizantů (od příbuzných a přátel

jednotlivých signatářů až po jejich sousedy a

spolupracovníky v zaměstnání), přes snahy o rozmělnění

a umrtvení disentu postupným “odřezáváním okrajů”,

totiž vězněním a perzekvováním méně známých

signatářů, až po snahy o jeho zničení jediným razantním

úderem, za cenu uvěznění nejznámějších aktivistů, kteří

byli teoreticky pokládáni za “nedotknutelné”. Žádná z

těchto metod nezaznamenala jednoznačný úspěch a

musíme tedy počítat s tím, že se k nim státní moc v různém

sledu opět vrátí – pokud náhodou nevymyslí něco docela

nového.“

Článek je stanoviskem řádně v České republice registrovaná

mezinárodní odborová organizace:

INTERNATIONAL ASSOCIATION OF JOURNALISTS



IČ: 10818782



Školní 349/2, 415 01 Teplice, Česká republika

Sdílet:

Continue Reading

Previous Skandál v SPD? Kontroversní a pravomocně odsouzený

Tomáš Jarolím na kandidátce teplické SPD







http://www.infokuryr.cz/n/2022/09/13/skandal-v-spd-kontroversni-a-pravomocne-odsouzeny-tomas-jarolim-na-kandidatce-teplicke-spd/

